2010.08.03. 21:51

 

https://www.youtube.com/watch?v=OvRDJe5a51g

 

egyik meghatározó hangulat...örülök,h újra biztos vagyok magamban.nem én vesztettem:)a hétvége segített,h meglássak egy újabb igazságot.pedig takargattam volna  az "állítólagos barátok" szennyesét,oszt rájöttem:minek?ők  a szemétdomb alján  akarnak maradni,érzelmileg is,no meg úgy  élteszínvonallal zusammen.ennél jobb vagyok:)és furamód,visszatért az 5 és fél  évvel ezelőtti mosolyom.van akit a frász is kitör ha meglátja,persze kevesen vannak,akik annyira közel állnának hozzám,h egyáltalán feltűnjön.a kevesek viszont gratulálnak,és támogatnak.a szita rostáin kevés érték maradt...nem ragaszkodom,csak jönnek egymás után az események/bevallom,nem unatkozom/és nem erőltetek semmit,de nem is gubbasztok itthon.eddig féltem az újdonság varázsától,most meg minden nap csak tanulok,tapasztalok.értitek?mindent megfigyelek,abba az utcába térek be, ahol szimpatikusak  a növények és a kövek....á,nem  próbálkozom megfogalmazni:Dbemásolok egy könyvet részletenként,h másnak is felnyissam a szemét,vagy legfeljebb szerzek  egy-pár kellemes olvasós percet csak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://scarlett.blog.hu/api/trackback/id/tr872196944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása