istenkém:D

2010.07.05. 22:22

az első labdázása:DTarkusz-kitekattusz rámozdult a piros lasztira,csatlakozott hozzá Csoki is,Pocó csak megszeppenten nézte,majd elugrott a guruló veszdelem elől,de ez a csöppség,hát ez ez kész!rámászott és harapta,és próbált egyensúlyozni rajta,pofozta nyávogott neki,és kész megzabálom:)tegnap este zakkant bea este fél 11kor görkorit húzott és ment egy-két háznyit,had örüljenek nékem a szomszédok,majd másfál órán keresztül mint egy hülye húzta a pulcsit a fejére,mert Tarkusz úgy döntött,ő most engem választ az anyja helyett,és rajtam akar aludni a hintán.befészkelte magát a nyakamba/élő boa,eheh:D/majd a kezembe,és egy ideig nézett azokkal a nagy ufó szemeivel,majd jólesően kinyúztózott,oszt csókolom bealudt.akárhányszor megmozdultam volna/zsibbadtam vazze:D/méltatlankodva  megrázta magát,még jobban belém eresztette a karmocskáit...fél egykor aztán nem bírtam tovább a szúnyogokkal a harcot,bejöttem.lefixáltam magamban,h köv nap sátor ki a kertbe,majd akkor nyugodtan alhat velem,erre mai időjárásjelentés:záporok stb.na köszi.akkor sátor marad a szoba sarkában egyenlőre.kissé fenevadot játszik,a kis szende  egykezes cicából lett egy harapó-játékőrült kétkezes.de imádom felvenni,és belenézni azokba a gyönyörű kékes-zöld értelmes kis szemekbe!most ő az örömöm:)nyáúw:P

A bejegyzés trackback címe:

https://scarlett.blog.hu/api/trackback/id/tr332132019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása