-.-'

2010.07.23. 21:25

nyertem a gkf-nél.csak azt nem írták meg,h mit.jó jó,vmi  vásárlási utalvány,de mégis mire?remélem jó sok sörre,vagy mittudomén.péntek és  a tegnapi nap,vagyis csütörtök rémesen szép és összetőrő volt.én majd úgyis tudom,miről van szó.dokinál még jeleznem kell,mi is lesz,bár még én sem tudom.ha tehetném,pattannék is vonatra,és...és.ott sem lenne jobb.de tennék vmit,vmit annak érdekében,h ne csak érezzek,hanem elhatárolódjak.ez lenne  a legjobb...?gondolkozom egy levelen,de valószínűleg annak sem lenne értelme.van egyáltalán bárminek is  értelme?annyi mindent kell feldolgoznom,és életem során a törések mindíg megviseltek,de volt annyi lélekjelenlétem,h akárhogyan is,de megoldásra kerüljön sor.most?csak nézek ki a fejemből,alvás-evés-mosolygás luxus.nézhetem bárhogy:padlóra kerültem,és nem voltam elég okos,h időben félreugorjak a sors középső ujja elől.megfigyeltétek már?mindíg mikor azt hiszed jól mennek a dolgaid,kapsz egy fejbeverést,h hülyegyerek vedd észre a hibáid.és vajon ki tudja megmondani,h valóban a saját hibájából történik e vele az egész?tudom,okulnom kell.halálesetekből is bőven kijutott a héten.hétfőn a bicóm miatt feljelentést tettem,Tara intézte,majd másnap  a kettős gyilkosság szerelemféltésből,öngyilkosság a  Kávárián,másnap pedig Zeló testvére úgyszintén...az idő teszi?van vmi mérgező a levegőben?persze,tudom,nem túl jó rezgések,és minél több ember kerül padlóra,annál rosszabb lesz a chi.elballagok fürödni,aztán ki chakyékhoz,remélem nem fog esni,kibírja amíg beszélgetünk a parkban.szinte úgy tekintek mindenre és mindenkire,h meg kell őritnem őket emlékezetemben,fel kell minden egyes részletet vésnem az agyamba,h legyen majd,ami  talán mosolyt csal az arcomra,ha már kinnt leszek.mintha nem gyűjtöttem volna eddig is elég emléket....

A bejegyzés trackback címe:

https://scarlett.blog.hu/api/trackback/id/tr492171844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása